Sofia Luqman

Saturday, September 5, 2009

Keikhlasan....

….Sejujur-jujurnya hati saya mula menyayangi diri awak tapi kenapa tiada diberi ruang untuk saya menyayangi diri awak. Kenapa??? Adakah diri saya tidak sempurna di hati awak. Saya boleh belajar memperbaiki kesilapan diri saya untuk sempurna di mata awak walaupun hanya ada ruang kecil di hati awak menerima cinta saya…

….Tidak salah saya menyukai, menyayangi dan mencintai seseorang tanpa pengetahuannya… manusia dianugerahkan Allah s.w.t. dengan hati dan perasaan…itu hak masing-masing, saling memiliki perasaan untuk menyintai dan dicintai…seperti diri saya….berpeluang meluahkan tapi terpulang pada awak samada menerima ataupun tidak…Sesungguhnya rezeki, jodoh, pertemuan, ajal , maut dan segalanya ketentuan-NYA….

Aein Sofia

15 Ramadan 1430/5 September 2009

Labels:

posted by Sofia Luqman at 3:19 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home