Sofia Luqman

Saturday, October 3, 2009

Terlerai satu perhubungan...

TAHNIAH...
akhirnya kau menemui teman hidupmu...
terima kasih kerana kau memahami diriku...kau dan aku sekadar teman gurauan selama ini..... cinta itu hadir bila ada keikhlasan dari dirimu...tapi tidak dari diriku...detik hati kecil ku menyatakan diri mu itu hanya kawan... masih terus berhubung atau memutuskan terus persahabatan diri aku dan kamu... terpulang pada mu... aku doakan kau menemui kebahagiaan abadi di atas perkahwinan mu.... hari demi hari kau membilang tarikh perkahwinan mu... kenapa kau sering menyatakan kekeliruan...itu gadis pilihanmu...terima dirinya seadanya dan seikhlas hatimu....
Aku??? sedih terpaksa menyepi terus dari hidupmu...andai kata dirimu dalam kecelaruan dan gusar...aku ada untuk mendengar luahan hati mu.....selamat tinggal teman...
Perkahwinan satu ikatan suci...

Aein Sofia/Mus p.s.k.l
posted by Sofia Luqman at 6:58 AM

1 Comments:

jangan bersedih...
pasti akan ada yang lain hadir selepas nie...
semua hanya persoalan masa dan ketika sahaja...

October 5, 2009 at 5:59 AM  

Post a Comment

<< Home