Sofia Luqman

Wednesday, June 17, 2009

Rindu Pada Mu

Aku rindu pada seseorang yang telah lama di sisi ku
Bintang hati ku.... ABAH
Rindu aku pada ABAH saat ini memang terasa....amat amat merindui...

AKU ANAK ABAH
aku ceria, aku sedih, aku nakal, aku manja, aku kalah,
aku berjaya, aku sakit, aku menangis, aku ketawa, aku sihat, aku kenal dgn bf,
aku clash dgn bf, aku punya impian...semua aku cerita pada ABAH

AKU ANAK ABAH
aku mmg rapat pada ABAH, aku mmg manja dengan ABAH,
Minat aku sama dengan ABAH, Degil aku sama dengan ABAH,

AKU ANAK ABAH
Rindu nya aku pada ABAH tidak dapat diluahkan
Rindu untuk memeluk dirimu ABAH
Rindu untuk mencium tanganmu ABAH
Rindu untuk mengucup dahimu ABAH
Hanya titisan airmata tika ini menitis....

Maafkan aku ABAH.....
Aku sayang ABAH....

Semadilah dirimu bersama orang-orang yang beriman....
Aku redha....

Kasih sayangmu aku ingati sepanjang hayatku selagi ada....

AL_FATIHAH untukmu ABAH
posted by Sofia Luqman at 2:45 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home