Sofia Luqman

Monday, June 8, 2009

Salahkah Aku

mmm salah kah diri ku ini kalau aku bertegas pada satu hal..penat aku cuba memahami dirinya...
aku bertegas demi maruah dan diriku... kenapa kerap diperkotak katikkan...
aku juga punya harga diri... rimas...amat rimas... dipermainkan... kenapa pada diriku!!!!
aku telah buat yang terbaik... aku bukan wanita sempurna...
kenapa kau anggap diriku hanya kilauan kaca... hanya sementara sahaja...
arhhhh... sukar nak terangkan pada dia...
aku yang tidak memahami atau kau memang tidak cuba hendak memahami..
...aduhhhh pening kan...
kenapa perlu mendengar kata-kata kawan-kawan mu..
maaf setakat ini sahaja perhubungan kau dan aku
.....putus....
posted by Sofia Luqman at 1:58 AM

2 Comments:

uiks ???
ape cerita ??? putus terus da ??

June 8, 2009 at 3:32 AM  

mmg patut pun.. hehehehe
tak suka reject awal2 kan kan kan

June 10, 2009 at 9:41 PM  

Post a Comment

<< Home